„LSMUG - MBA - HH viena šeima“ – šūkis, kuris LSMU gimnaziją ir Montgomery Bell Academy bei Harpeth Hall mokyklas sieja jau trejus metus. Šiemet mums teko ypatinga proga – susitikti su 12 moksleivių iš berniukų MBA mokyklos.

Antrąją dieną išvykome Žemaitijos link. Pirmoji stotelė buvo Kryžių kalnas – pasivaikščiojome, pasigrožėjome įžymiu Lietuvos objektu, o MBA mokyklos komanda pastatė kryžių su visų atvykusių moksleivių bei mokytojų vardais. Kelionė tęsėsi ir mes išvykome į Šaltojo karo muziejų. Pastarasis paliko didelį įspūdį tiek lietuviams, tiek mūsų draugams amerikiečiams. Na, o vakarop atvykome į Palangojos Atostogų parką, kuriame maudėmės baseinuose, žaidėme linksmus žaidimus ir taip tapome dar stipresnė komanda.

Pradėti trečią dieną nebuvo lengva, tačiau nuovargį išblaškė skanūs ir sotūs pusryčiai. Pavalgę pajudėjome jūros link, kur vietoj vasariškos saulės mus pasitiko rudeniškai kvepiantis lietus. Nepaisydami visų oro sąlygų nuėjome ir į paplūdimį. Vėliau sušlapę, smėlio pilnais batais pasivaikščiojome po Basanavičiaus gatvę, kur nuotaiką pakėlė Palangos pasididžiavimas – vafliukai ant pagaliuko. Grįžę į autobusą važiavome Kaunan. Dar aplankėme Vilijampolėje esantį Atominį bunkerį, o vėliau, ir mūsų gimnaziją! Ten daugiausiai dėmesio sulaukusi vieta buvo, žinoma, LSMU-HH-MBA stendas, esantis pirmo aukšto koridoriuje. Amerikiečiai džiūgavo pamatę pažįstamus veidus nuotraukose, o mums smagu prisiminti akimirkas iš praeitų ir užpraeitų metų kelionės į Jungtines Amerikos Valstijas. Galiausiai grįžome į centrą ir, pasidėję daiktus, ėjome į restoraną „Višta Puode”, kur labai labai skaniai pavalgėme (desertui buvo netgi agurkų skonio ledai, visiškai pakerėję mūsų svečius!). Po vakarienės mūsų laukė Vero Cafe House vykusios veiklos, protmūšis. Nė nereikia sakyti, kad dar geriau susipažinome ir smagiai praleidome laiką, kurio, pasirodo, buvo likę jau taip nedaug.

Paskutinė diena buvo įdomi, bet, deja, labai trumpa. Važiavome į Sabonio krepšinio centrą. Ten mokiniai iš MBA sužinojo apie mūsų antrą religiją – krepšinį. Daug įdomių dalykų papasakojo ne tik gidas, bet ir mūsų mokyklos direktorius. Vėliau važiavome Trakų link, aplankėme pilį. Ji paliko didelį įspūdį mūsų svečiams. Važiavimas iki Vilniaus visiems atrodė labai greitas, nes tai buvo mūsų paskutinės akimirkos kartu. Atsisveikinti nelengva – ne vienas iš mūsų išliejo ir gailią ašarą. Tai buvo pati liūdniausia kelionės akimirka, bet visi nešiosimės prisiminimus apie šią draugystę ir laiką, praleistą kartu. Tad, drąsiai galime teigti, jog LSMUG - MBA - HH – viena šeima, o savo gražią draugystę tikimės tęsti.