Rugsėjo 20-21 dienomis vyko penktų klasių mokinių edukacinė stovykla „Pažinkime vienas kitą”. Po ryto rato, kada mokiniai su klasių auklėtojais aptarė bendras taisykles, stovykla oficialiai buvo atidaryta ir pradėtos pirmosios veiklos. Be įtraukiančių komandos formavimo užduočių ir įdomių žygių su Mokinių Tarybos nariais penktokai taip pat smagiai šoko Flash mobą ir išmoko vieni kitiems pinti draugystės apyrankes.

Rugsėjo 25 dieną 7c, Ig. A, IIg. A ir IIg. C  klasių  mokiniai su dailės mokytoja J. Grabliauskaite, ginazijos socialinė pedagogė D. Varkalienė ir lietuvių kalbos mokytoja V. Katkauskienė apsilankė Kauno kameriniame teatre, kuriame stebėjo interaktyvų spektaklį „Problema – (ne) bėda“. Teatras pasitelkė interaktyvaus teatro metodus tam, kad moksleiviai aktyviai dalyvaudami veiksme, susipažintų su pasaulyje žymia Augusto Boalio „engiamųjų“ teatro metodika, padėsiančia vyksmo dalyviams spręsti jiems aktualias problemas, patirti viešo pasirodymo teikiamas galimybes ir atsakomybę prieš auditoriją, pasitikrinti savo drąsos, savikritiškumo, galimybes, ambicijų pagrįstumą, savivertę, reflektuoti savo asmeninius bruožus simuliuojamoje situacijoje bei įvertinti juos bendrame kontekste. Edukacijoje naudojamas Augusto Boalio „forumo teatro“ metodas, kurį edukacinio projekto režisierius Vytautas Gasiliūnas išvystė dirbdamas su jaunimu mokyklose ir seminaruose, suteikė šansą moksleiviams suvokti, jog jie gali būti situacijos valdovai bei priimti sprendimus, padėsiančius susitvarkyti su iškilusiomis problemomis. Ši metodika leidžia žiūrovui būti ne tik pasyviu stebėtoju, bet spektaklio kūrėju, lygiai  su aktoriais įsitraukiančiu į diskusijas, vaidybines situacijas vienaip ar kitaip keičiančias tolimesnę vyksmo eigą. Profesionalių aktorių simuliuojamos situacijos padėjo žiūrovams suprasti, jog jie patys gali spręsti juos supančias problemas bei skatino nelikti abejingais gyvenimo žiūrovais. Interaktyvus situacijų simuliavimas padėjo moksleiviams įgyti ne teorinių, bet praktinių žinių. Spektaklio metu buvo analizuojamos opiausios nūdienos problemos. Jo metu turėjome galimybę patys spręsti vaizduojamas problemas, duoti įvairius patarimus aktoriams ir jų įkūnytiems veikėjams, o pasirodymo pabaigoje netgi galėjome patys įkūnyti veikėjus ir pakeisti rodomą situaciją savaip. Netrūko nei rimtų pokalbių, nei šypsenų bei juoko. Ši veikla privertė mus susimąstyti, kokioje visuomenėje šiandien gyvename ir kokią įtaką, kad  ją pakeistume, turime mes.

Eglė Budrytė

  • 2019 10 05 solidarumo begimasSpalio 5 d. 11.00 val. Lampėdžių miške
  • Mūsų bėgimo tikslas - surinktomis lėšomis pagelbėti vaikų dienos centrams, taip pat bendraamžiams su negalia iš karo nuniokotų Ukrainos Luhansko ir Donecko sričių.

Nebūk abejingas, junkis prie mūsų, bėk ir padėk!!!

Mokslo metai jau įsibėgėjo ir LSMU gimnazijoje šią savaitę buvo daug šurmulio😊 Jau ne pirmą kartą svečiavosi grupė mokinių (41) ir mokytojų (3) iš Olandijos Doreweerd mokyklos! Svečiai lankėsi specialiai jiems organizuotose kūrybinėse dirbtuvėse, kurias vedė dailės mokytoja Jolita Grabliauskaitė, anglų kalbos mokytoja Jolanta Lėgaudaitė. Su tradiciniais lietuviškais patiekalais susipažino technologijų pamokoje, kurią vedė technologijų mokytoja Ilona Murašovienė, anglų kalbos mokytoja Aušra Budrienė ir sveikatos priežiūros specialistė Jurgita Čepelionienė. Taip pat drauge su etikos mokytoja Dalia Kraskauskaite ir anglų kalbos mokytoja Jūrate Radavičiūte diskutavo tema „Human being in the Social Space”. Gamtos mokslų pamokose atliko bandymus, jiems padėjo biologijos mokytojos Simona Drulė, Elena Juotkienė, fizikos mokytoja Eglė Milčė. Svečiai iš Olandijos drauge su LSMU gimnazijos mokiniais rengė projektus ir juos pristatė.

   

Nuorodos  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
© LSMU gimnazija, 2013