Rugsėjo 25 dieną 7c, Ig. A, IIg. A ir IIg. C  klasių  mokiniai su dailės mokytoja J. Grabliauskaite, ginazijos socialinė pedagogė D. Varkalienė ir lietuvių kalbos mokytoja V. Katkauskienė apsilankė Kauno kameriniame teatre, kuriame stebėjo interaktyvų spektaklį „Problema – (ne) bėda“. Teatras pasitelkė interaktyvaus teatro metodus tam, kad moksleiviai aktyviai dalyvaudami veiksme, susipažintų su pasaulyje žymia Augusto Boalio „engiamųjų“ teatro metodika, padėsiančia vyksmo dalyviams spręsti jiems aktualias problemas, patirti viešo pasirodymo teikiamas galimybes ir atsakomybę prieš auditoriją, pasitikrinti savo drąsos, savikritiškumo, galimybes, ambicijų pagrįstumą, savivertę, reflektuoti savo asmeninius bruožus simuliuojamoje situacijoje bei įvertinti juos bendrame kontekste. Edukacijoje naudojamas Augusto Boalio „forumo teatro“ metodas, kurį edukacinio projekto režisierius Vytautas Gasiliūnas išvystė dirbdamas su jaunimu mokyklose ir seminaruose, suteikė šansą moksleiviams suvokti, jog jie gali būti situacijos valdovai bei priimti sprendimus, padėsiančius susitvarkyti su iškilusiomis problemomis. Ši metodika leidžia žiūrovui būti ne tik pasyviu stebėtoju, bet spektaklio kūrėju, lygiai  su aktoriais įsitraukiančiu į diskusijas, vaidybines situacijas vienaip ar kitaip keičiančias tolimesnę vyksmo eigą. Profesionalių aktorių simuliuojamos situacijos padėjo žiūrovams suprasti, jog jie patys gali spręsti juos supančias problemas bei skatino nelikti abejingais gyvenimo žiūrovais. Interaktyvus situacijų simuliavimas padėjo moksleiviams įgyti ne teorinių, bet praktinių žinių. Spektaklio metu buvo analizuojamos opiausios nūdienos problemos. Jo metu turėjome galimybę patys spręsti vaizduojamas problemas, duoti įvairius patarimus aktoriams ir jų įkūnytiems veikėjams, o pasirodymo pabaigoje netgi galėjome patys įkūnyti veikėjus ir pakeisti rodomą situaciją savaip. Netrūko nei rimtų pokalbių, nei šypsenų bei juoko. Ši veikla privertė mus susimąstyti, kokioje visuomenėje šiandien gyvename ir kokią įtaką, kad  ją pakeistume, turime mes.

Eglė Budrytė